Xidmət səviyyəsinin aşağı olduğu sığorta şirkətləri - SİYAHI
Avto-icbari sığorta sahəsində istehlakçıların məlumatlığının və sığortaçıların istehlakçılara münasibətdə ədalətli davranışının yüksəldilməsi məqsədilə bu sahədə Mərkəzi Banka daxil olan şikayətlər üzrə hesablanan "şikayət indeksi"nin ictimaiyyətə açıqlanması qərara alınmışdır.
Marja.az xəbər verir ki, İndeksin aylıq əsasda yayımlanması nəzərdə tutulmuşdur.
Şikayət indeksi açıqlandığı tarixdən son 12 ay ərzində əldə edilmiş məlumatlar əsasında hər bir sığortaçı üzrə hesablanacaqdır və aylıq məlumatlar əsasında yenilənəcəkdir.
Şikayәt indeksi - İndeksin 1.00-dәn aşağı olması hәmin portfel üzrә xidmәt sәviyyәsinin digәr şirkәtlәrlә nisbәtdә yaxşı olduğunu, lakin 1.00-i üstәlәmәsi xidmәt sәviyyәsinin digәr şirkәtlәrә nәzәrәn aşağı olduğunu göstәrir.
İndeksə görə, xidmət səviyyəsi "AtaSığorta" ASC, "Günay Sığorta" ASC,"Azәrsığorta" ASC, "Bakı Sığorta" ASC, "Azәrbaycan Sәnaye Sığorta" ASC, "Atәşgah" Sığorta Şirkәti ASC-də yaxşı, "İpәk Yolu Sığorta" ASC, "Xalq Sığorta" ASC,"AZSIĞORTA" ASC, "Qala Sığorta" ASC,"Meqa Sığorta" ASC, "A-Qroup Sığorta Şirkәti" ASC, "Paşa Sığorta" ASC və "Naxçıvansığorta" ASC-də aşağıdır.
HƏMÇİNİN OXU: Mərkəzi Bank avto-icbari sığorta üzrə "şikayət indeksi"ni açıqladı


Tərlan Mehmanov yeni vəzifəyə təyin olundu
Minimum əmək haqqının gəlir vergisindən azad edilməsi təklif edilib
Ən çox istifadə edilən süni intellekt tətbiqi məlum oldu
Azərbaycan nefti ucuzlaşdı
Çin dövlət şirkətlərinin xaricdən borclanması qaydalarını çətinləşdirir
ABŞ-də hökumət böhranı sona çatır-Müvəqqəti büdcə təsdiqləndi
İrlandiya ölkəmizdən neft alışını kəskin artırdı
Azərbaycandan Qazaxıstana qeyri-neft məhsullarının ixracı azalıb
Texnologiya şirkətləri süni intellekt xərcləri ilə bağlı narahatdırlar
Türkiyədə ticarət satış həcmi illik 10,3%, pərakəndə satış həcmi isə 14,3% artıb
Dünyanın ən bahalı restoranları
Biznes təlimlər və tədris üsulları
Marketinq nə demədir?
Startup nədir və necə olur?
Dünyanın TOP-5 bahalı geyim şirkətləri